24/6/08

Triatló de Muntanya Ciutat de Balaguer

El passat dissabte 21 de juny vaig tastar el patiment del Triatló de Muntanya. Tot va començar a les 16'30 hores amb una temperatura que rondava els 35ºc. Ens vàrem concentrar al Pantà de ST Llorenç on vam recòrrer la distància de 750mts nedant en un pantà d'aigües ben fredes i plenes d'algues.
D'allà en vaig sortir marejat i en la posició39 de 149, sense veure-hi gaire, arribo al box on ràpidament pujo a la bici i de seguida vaig començar a anyorar les aigües fredes del pantà.
Per davant tenia 30 km de btt, pujades, corriols, trialeres, 4 cops per terra i sobretot...molta, però que molta calor.
En arribar a Balaguer, estava situat en la posició44, massa calor i masses cops per terra com per haver millorat la posició. Vaig penjar la bici i em vaig calçar les bambes, ja nomès quedaven 5 km i encara tenia algunes forces reservades.
Després de creuar el riu i transcòrrer per alguns carrerons, tot de cop em trobo una filera de més de 250 esglaons que pugen fins a l'esglèsia.
Allà, em trobo un munt de corredors que les estan pujant a peu. Jo arribo corrents, les començo a pujar a ritme i de cop vec a l'Albert Castellar caminant davant meu. Em poso al seu costat i sento que em diu: Tranquil que són dues voltes!!! ell evidentment ja estava per la segona.....m'enfonso i acabo pujant caminant al seu costat.
Recupero forces i la segona volta l'acabo amb més o menys dignitat. En arribar a la meta al Parc del Transegre em sento destrosat però content. Sobretot quan abans d'atravessar la línia de meta vec al meu fill i la meva dona que estant esperant la meva arribada
Acabo dins d'una piscina d'aigua plena de glaçons i continuo amb una sessió de massatge que em tornen a fer sentir les cames.


L'any vinent repetiré i espero que algun dels boletaires m'acompanyi!!!