14/4/09

Brevet 200

Encara que no us ho creieu, si, si , sóc el Fuster que escriu les seves primeres línies al bloc ( esperem que no siguin les últimes).
Abans d'entrar en matèria respecte a la Campellenca 2009, m'agradaria comentar la 1ra Brevet 200 que realment no va ser tan fàcil com em pensava. Vaig tenir algun moment de tocar fons després de les 3 punxades , de 150 kms i d'estar fent relleus amb el Raion, ja que estavem tots sols i menjar 3 barretes perquè no portavem res més. Vam quedar una mica "pajaritos" fins al punt de rodar en pla a 18 km/h quan en condicions normals anem a 30-35 km/h. Vam quedar "Low bat" o millor dit "finish bat".
Pels que voleu saber números, va sortir una mitja de 30 km/h i va fer un temps de 7 h 18' ( sense comptar les parades que calculo que van ser unes 2 hrs, i ens van sortir uns 219 km perquè anavem tan esberats intentant recuperar que vam passar per algun lloc que no tocava, però ja és això l'esperit Bolet Bike. Malgrat les adversitats ens en vam sortir. Les conclusions és que és molt més dura del que em pensava, a la pròxima jo m'enportaré un bocata de xoriço , barretes i platans i que la de 400 ja t'ho diré demà si la faré. Crec que és bastant irreal tal com ho hem fet aquest cop, amb més relleus i xupant d'algun grup potser si.
Vam conèixer el super-brevet, el Charlie, que ens va preguntar per l'Albert i ens va fer una foto que ha penjat al seu bloc. Ens va donar un crossantet que nes va entrar de cullons després de la pallissa ( bona gent el Charlie).
P.D. penseu que els Bolet bikers ja comencen a tenir un nom en el món de la bici, no per quan quedem sinó perquè ens fem veure i per la curiositat que crea el nostre nom, o per lo mongos que som.

2 comentaris:

Albert ha dit...

Quin crack!!!! qui ho havia de dir, el Fuster escrivint al bloc!!! Ara es quan em ve al cap aquella frase famosa que deia... Amb un mall i una maceta li fem una obra d'art. Visca!

PS: edito el missatge per afegir-hi la foto del Charlie!

Albert ha dit...

Per cert, el Charlie és molt bona gent, però millor no intentis seguir-li la roda gaire estona perquè al final te la farà veure quadrada!!!!! quin crack, com pedala el paio!!