17/1/10

V Duatló de Muntanya de Vallirana.

Matinal de pluja suau i dia tapadot amb molt de fang però amb una molt bona temperatura per sortir a còrrer per la muntanya.
En Marcos Monterreal i jo ens arribem a Vallirana plegats i allà ens trobem nomès arribar aparcant al costat d'en Charly dels Bisontes. Hi ha mono de cursa. Desde Cabrils que no participo a cap Duatló, bé a l'Ametllà si però més val no parlar-ne.
Aquí Vallirana es respira un bon ambient de cursa i d'organització. El comentari generalitzat és el fang que ens trobarem en el tram de bicicleta.
Només escalfar sento bones sensacions aquestes darreres setmanes he començat a fer més sèries que a la TV, sèries a la piscina, a Can Mercader, amb en Sergi i el plat gran...
El primer tram de cursa a peu surto en la línia Massuet, és a dir a rebentar-ho tot. Les sensacions són bones i entro a box el 28.
Agafo la bici, traguito d'aigua, xute de gel i començo a pedalar amb bones sensacions i avançant a la penya. Estic entre els 25 primers i les cames van de conya, però.....aquest any sembla que sempre hi ha un però....doncs això, comença la pujada llarga de la hostia, amb fang però maca molt maca...el problema és que el meu canvi Super XT em comença a donar pel cul nomès iniciar la pujada.
Total que em passo tota la pujada renegant, i cagant-me en tot. La cadena no para de fer-me la pinza i acabo pujant i baixant de la bici més de 10 cops així que decideixo començar a còrrer arrossegant la bici.
Arribo a dalt de tot emprenyat de mala manera i havent contat al voltant de 20 corredors que m'han anat passant.
Amb el calentont començo a baixar com un malalt, i a recuperar posicions. Total que acabo empotrat a un arbre i perdent el conta-km. No m'he fet res així que com que encara em sento fort segueixo apretant.
El darrer tram de cursa a peu el faig ràpid i amb bones sensacions passant fins i tot a uns quants corredors.
Total que tot i les circumstàncies acabo en la posició 38 i amb molt bones sensacions.
Visca les sèries!!!!. Per cert en Sergi i jo mateix us convidem a venir els dijous a la Salut a tastar el plat gran, ens farem uns farts de patir i de riure.



4 comentaris:

Charlie! ha dit...

Aquí van algunes fotillos, en algunes hi surt un "bolet", visca!

P.D. Encara tinc fang dintre de les orelles, quina pasteradaaaaa!!!!!!

Charlie! ha dit...

Eh! les fotos aquí...

http://picasaweb.google.es/cbrallo/DuatloVallirana?feat=directlink

Marc Calaff ha dit...

Caram com vas de fort! Jo encara recordo donar dues pedalades i no avançar ni retrocedir cap centímetre a la megapujada amb el fang. Jo en la meva línea!

Albert ha dit...

De moment declino la invitació a fer sèries... d'aquí un parell de mesos en tornem a parlar...