9/3/10

Marató de BCN 2010

No tinc paraules per descriure el mal de cames que vaig patir diumenge en els darrers 7 km. Tot i fer el primers 21km a ritme de menys de 3 hores vaig acabar patint les conseqüències de sortir com un cohet. Al més pur estil Massuet. Tot i això he aconseguit baixar en 6 minuts el temps de l'any passat encara que les sensacions no han estat tant agradables com a Madrid.
L'any vinent esperem poder seguir baixant la marca i acabar amb més bones sensacions.
Per aquest any m'hauré de conformar amb la marca de 3h11min34seg.
I d'en Ricard, com sempre, sense paraules...quina machine....esperem les fotos i la crònica del Champion.

Per confirmar les més pararules podeu riure amb el meu estat a l'arribada:

http://www.barcelonamarato.es/mysports/?r=2019

I no us perdeu l'entrada del mega crak:

http://www.barcelonamarato.es/mysports/?r=845

PD: Com sempre cal donar les gràcies a la famíli que com sempre de manera incondicional m'acompanyen allà on vaig. Tot i que aquest cop degut al meu estat en els darrers km vaig ser incapaç de veure'ls o sentir-los. Mil gràcies. Us estimo!!!

Gemma.....gràcies pels teus crits d'ànim esperem veure ben aviat algunes fotos!!!

1 comentari:

Albert ha dit...

Bé brothel bé!!! ara només et falta aprendre a dosificar-te (casi ná!) i baixar de les 3h!!!