18/6/11

Duatlo Muntanya Martorell

Tot i que el pronòstic del temps anunciava dia tapat amb clarianes sense risc de pluja, el dia no va acompanyar a la quarta edició de la cursa el Diable.

Desprès de comprovar sobre el terreny que hi havia trams perillosos produïts per la pluja i que suposava un risc tant per la integritat dels participants com la dels voluntaris,es va prendre la decisió de modificar la Cursa.
La opció que es va oferir a tots els inscrits a la Duatló va ser de fer el mateix recorregut que els inscrits als 12km, a la mateixa hora en una única sortida respectant les dues classificacions per separat, una pels 12km i una altre per la Duatló.

Total que un cop allà en Jofre i jo vam decidir fer la cursa de 12 km. Vaig sentir-me força bé tot i que en acabar la toseta del collons em va fer la punyeta forces dies i ara per ara encara estic arrossegant conseqüencies de la neomonia del mes d'abril.

Això si les cames em van fer força mal durant un parell de dies. Que dur que és això de còrrer per la muntanya.

Al final 11è classificat i 6è de la categoria.

Nedant en un dels trams finals.


L'arribada a meta.


El millor de la cursa!!!

1 comentari:

Albert ha dit...

Aviiiiiii on té l'Iniston???? Molt bé crack!!!