27/4/15

12/04/2015 Cursa de les aixetes

Mitja marató de muntanya, començant i acabant  Sant Feliu i amb un recorregut bastant trenca-cames. La primera pujada es la més llarga, fins al km 7.5, arribant a Santa Creu. Despres baixa i puja per corriols i algunes pistes (Sargantana) i amb el regalet final de pujar la Penya del Moro al km 18.

Surto amb l'Uri amb el grup de davant (Brull i companyia), pero ja en deixar l'asfalt a Mas Lluhí marxen. Vaig més lo menys be fins al km 5, i en començar el tram més dur de pujada em començo a arrossegar i em comença a passar gent.

Fins al km 8 o 9 em passen uns 10 corredors, i a les baixades segueixo bastant petat, pero recupero una mica. Em vaig mantenint entre el 15 i el 20, pero no vaig gens bé, pateixo pujant i no puc correr gaire baixant. Pujant la Penya del Moro em situo 16è i mantinc la posició fins a meta. L'Uri se m'envà al km 4 i no el veig més. Ell entra 13è, 1min40 davant meu.

Tot plegat, 1h54min40 per fer els 21km i 900m de desnivell i la sensació general de que no vaig.