13/2/09

ESTIC CANSAT

Hola ciclistes!

Aquesta ha estat una setmana dura.. Diumenge els 100km matadors.... Dilluns a córrer a muerte 50min fent series amb desnivell... Dimarts muntanya a spinning.... Dimecres a córrer 52 min fent series... Dijous.. ooooo. ja no podia més i vaig anar a jugar a squash. Avui evidentment no he fet res.

Però tranquils que demà no puc fer res i Diumenge estic esquiant. De totes maneres podem dir que la crisis ajuda a mantenir la meva forma.

PD. La creatina val 45€!!!! crec que em doparé amb pa amb tomàquet.

3 comentaris:

Albert ha dit...

Collooooooons...aquí tothom fa sèries, potser que deixi de mirar-les per la tele i les faci a la muntanya...

Anònim ha dit...

Quina colla de matxaques...
Jo les series les veig a la tele mentres suo com un animal fent el hamster en una habitació amb el rodillu treient fum...A veure si augmento una mica la temperatura ambient que al país del quesu fot un fred que pela (sempre em quedarà l'esquí de muntanya ;-))
Amb ganes de tornar a compartir una pedalada,

Carles

Albert ha dit...

Pos aquí t'esperem. Nosaltres no ens mourem de lloc!!! Vigila no se't desenganxi el rudillu i t'emplastis contra la paret que això té un perill...