18/2/09

Proposta Campellenca

Hola nois!!!

En Sergi, com ja sabeu, porta dies donant-li voltes al recorregut d'aquest any de la Campellenca, ja se sap "renovarse o morir", que si un troç de la Transcatalunya de fa uns anys, que si cap Manresa, que si per la riera d'en Merlès, que si cap allà que si cap aquí...ha deixat anar una proposta del tot interessant.
Aprofitant que aquest any la Campellenca serà al mes de maig i com que probablement farà per fi bon temps, doncs..... que la nit del primer al segon dia la passem a ..... sota del cel estrellat de la nit...és a dir que ens currem un "bi-bag" com déu mana. Amb fogonet inclòs pel tema dels àpats.

Doncs que li sembla a la penya???...el meu vot és que fem el cumba, como no!!!!...la veritat és que pot ser guapo de collons....o no??????

2 comentaris:

Albert ha dit...

A mi em sembla txupiguai! jo em cagaré de por però envoltat de tants matxos segur que em protegireu dels esperits del bosc oi?

Massu ha dit...

Pot ser un bon entreno pel Raimon no?... proposo que perque s'avituii al ferd del himalaya ei dormi sense sac.

Ja aguantaran les vostres bicis de de corbono filiprim kaketa aquest tute?