3/5/12

15/04/2012 Cursa d'El Corte Inglés

Vaig pensar que seria una bona idea de córrer la cursa d’El Corte Inglés amb l’Ariadna. Ja sabeu, cursa popular, molta gent, molta gent amb cotxets,…
Total, que ens plantem a Plaça Catalunya. D’entrada triguem uns 20minuts a passar per la linia de sortida on ens animava l’Alcalde Trrrrrrrrrrrrrrrias. Comencem a córrer pero és molt difícil, hi ha milions de persones, gent que camina, gent que està alla parada! alguns que ocupen tot el carrer i mes així que només pots correr quan et deixen, i clar, amb el carro la meva cursa es tracta de mirar d’atropellar al mínim numero de persones posibles!
L’Ariadna va prou bé, vestida de boletbike i jugant al les ullelles. Tinc sort de portar palitos, perque li agafa la gana i ja sabeu el perill de les pájares. Anem corrent com podem i li vaig suministrant palitos a la nena. No parem d’esquivar gent i anar adelantant mes i mes i mes gent. A la pujada a Montjuic allo sembla el Rosari. Quasi ningu corre i els que ho fan van parats. Quan puc, corro i vaig passant, a vegades pujant a l’acera, pero a l’Ariadna no li agrada que faci “bots” i bonys i em renya: “Caiadu, papi!!”
Entrem a l’Estadi Olimpic, caòtic. Es fa un tapón de puta mare. Fem la volteta i seguim. Ara de baixada i una mica més espaiat, puc córrer una mica més, fent slalom i esquivant gent…
Al final arribem a Plaça Catalunya en poc més d’una hora, però altre cop, hi ha un embús monumental per passar la linia d’arribada, approx 30 minuts per recorrer els ultims 150 metres…
Total, una experiencia lamentable! Un desastre…Ni idea de com vam quedar, potser els 10 o 15.000 de 65.000 inscrits!!