3/5/12

25/03/2012 Marató de Barcelona

Després d’uns mesos de correr i no tocar la bici, pasar una mica de fred i casi evitar completament les lesions i molèsties, em vaig plantar altre cop a la Marató de Barcelona.
L’objectiu era baixar de les 3 hores. La preparació va anar prou bé. Vaig seguir el mateix pla d’entrenament que dos anys enrera, quan vaig fer 3h04min53, i aquest any quasi vaig aconseguir seguir estrictament totes les sessions Calia passar els 10.000 en 42 minuts i la mitja marató en 1h29min per tenir una mica de marge per a la segona meitat i sobretot per als últims kms. Aixi que vaig sortir amb el globo de 3h, que curiosament va començar bastant més ràpid del ritme teòric de 3hrs.
En fi, que em vaig trovar força bé i vaig anar fent, passant els 10.000m en 40min43sec i intentant no emocionar-me i córrer massa. La mitja marató la vaig passar en 1h26min40, es a dir, més de 2 minuts millor que el ritme previst. Vaig anar passatn km i mantenint el ritme. Km 30 i em notava bastant cansat, pero seguía a 4min10. Del km 30 al km 40 es tracta d’aguantar i de continuar per collons. Vaig baixar una mica el ritme, entre 4min15 i 4min20.
I llavors ve la traca final, els ultims 2km, el carrer Paral·lel, de pujada. Km 41 a 4min28 i km42 a 4min24 i la recta final per completar els 42.195km en 2h56minuts i 46 segons!! (La segona mitja va sortir en 1h30min06) Comentaris: -Diuen que va fer calor, massa calor per fer bones marques. El primer va fer 4minuts més que l’any anterior…Jo no vaig passar calor i no crec que a mi m’afectés. -Em van venir molt bé el supporters: Jordi al Km6 i km10, laura al Km16, l’Anna als kms 29 i 31, Maria als kms 30, 32, 36 i meta i la gemma i l’Ariadna a l’arribada. -Vaig tenir uns amagos de flato cap al km 16 i cap al km39, pero, cosa rara, no va convertir-se en un problema. -Els molt rancis de l’organització només ens van donar una aigua i un Powerade a l’arribada. L’speaker anar dient que ens haviem d’hidratar, que feia caloreta, i no ens donaven res mes! -Uns flipats de Sant Celoni van córrer la Marató carregant un gegant, en 4h50! -Vaig quedar el 473 de 19465.

1 comentari:

Albert ha dit...

Osti que fort. Això va durar menys que la peli de Titanic...

whatacrackman!