10/12/13

III Duatló de Muntanya de Sant Andreu de la Barca

Primer duatló a prop de casa, no sortim del Baix Llobregat, però arribem més d'una hora abans a la sortida.

 
Comencem a escalfar 45 minuts abans, i 20 minuts abans de començar noto un dolor intens al turmell on fa dues setmanes em vaig fer mal.

No el porto envenat i decideixo anar a visitar l'ambulància abans de sortir on hem fan un "tayping" per anar per casa.

Segueixo escalfant fins que marxa el dolor, no hi ha escusa, de moment....
Comencem a còrrer, més de 200 duatletes, el ritme dur com sempre, al darrer km noto com en Raimon esta just al darrera, el deixo passar, no vaig bé i tinc molt males sensacions. No el puc seguir.

Tot i així entro darrera seu al box, però un cop a dalt de la bici de seguida m'adono que serà un dia dur, molt dur.

Nomès són 18km de pujar i baixar, el circuit molt guapo i divertit però per a mi es fa duríssim.

Perdo a en Raimon de vista i comencen a passar-m'he corredors i rivals directes a la classificació general i de la categoria de Veterans.

Per acabar de rematar em passen dues noies, vaig tocat, sensacions com les que fa temps havia viscut pujant el Triado, les cames no van!!!
Arribo a box i començo a còrrer, les sensacions milloren i aconsegueixo recuperar 4 posicions.
Arribo a meta 5 minuts més tard que en Raimon i 24 posicions per darrera, m'ha fotut un pal considerable tot i que ell ha estat caminant part del darrer tram de cursa a peu.


Caic a la 5ena posició de la categoria de Veterans i la 9ena del rànquing general just davant d'en Raimon que va 10è i 5è també dela categoria Absoluta.

Anar a esquiar el dissabte i la diarrea del dia abans m'han deixat fet un flam.

Espero recuperar-m'he el més aviat possible, diumenge vinent anem a Terrassa fa un parell d'anys vaig fer 9è, em queda tant i tant lluny entrar entre els 10 primers.....


Classificació Ranking Duatlons de Muntanya

Classificacions Campionat de Catalunya