22/12/08

V Duatló de Pallejà

Diumenge després de la resaca del dinar dels BBC, en Raimon, en Marcos Monterreal i jo mateix ens vam arribar a la població veïna de Pallejà a patir un parell d'horetes. El circuit ha millorat respecte a l'edició anterior i també ha augmentat la seva duresa i la participació 307 inscrits.

Després de retrobar-nos amb tots aquells que com nosaltres estan atrapats pel cuquet de les duatlons ens vam situar en una tercera línia de sortida. L'inici va ser super explosiu fins arribar al peu de la pujada inicial, pujada criminal, el ritme del pulsometre era de jutjat de guàrdia!!!

A l'inici de la primera baixada en Raimon va patir una rebrincada en un dels seus tormells, això va provocar que perdes el ritme de cursa tot i que més endavant durant el tram de bici fes una remontada espectacular i a 3 km de l'arribada al box per a fer la darrera transició em superés fent crits de tot tipus.
Al box vam arribar un darrera l'altre, la meva transició va ser més rapida i en girar-me per a veure si venia vaig veure que sortia coix de la zona de box. Les rampes l'estaven acariciant totes les cames, aprofitant això vaig escapar-me un metres per a poder afrontar la darrera pujada sens el seu alè clavat al meu clatell.

Però no ens enganyem el líder està clar que continua sent en Raimon, només cal veure la classificació general o la de categories:

http://www.triatlo.org/09result/09rkdmcat.pdf

http://www.triatlo.org/09result/09rkdmmc.pdf



PD: Està clar que necessitem urgentment un/a fotograf/a veient la qualitat dels documents gràfics que ens veiem obligats a penjar al blog per a documentar una mica més les aventures i desventures de dels dos "duatletes de la tribu BBC".

Per cert i ja per acabar, diumenge vinent DUATLÓ DE CABRILS la darrera de l'any hi han rumors que serem força colla (Raimon, Marcos, Oriol, Joan Massuet alies en Maquinilla, Sergi, jo mateix..) a veure si algú/na s'anima a venir a fer unes fotos o a participar-hi més activament!!!!

Hostia....esperem fotos del dinar BBC de nadal, accidents i altres anècdotes!!!!