26/2/09

MARATÓ de Sevilla






Us faré una crónica breu de la Marató de Sevilla. Com ja sabeu, es tractava d'un pas més en la preparació per a la Marató de Madrid a finals d'abril.

D'entrada volia córrer uns 30kms a ritme constant, a 4min 30 el km, anar fent, cosa que m'hauria de portar 2h15minuts. La sortida, des de l'Estadi Olimpic no es ideal, ja que haviem de passar per un tunel bastant estret on casi ens haviem de parar, amb lo qual vaig passar el primer km en 4min54. El recorregut és pràcticament tot pla i ja el segon km em vaig embalar (4min02). Em vaig voler frenar, pero seguia passant kms entre 4min i 4min20, passant pels 10km en 43min20.

Total, que a partir del km 11 em vaig començar a trobar una mica malament de la panxa, cada cop més inflat, embotit...a punt d'explotar! Vaig anar seguint, ara si, al ritme previst, i vaig passar la mitja marató (21,1km) en 1h33min50. A partr del km 21 ja la convulsió-descompressió estomacal era considerable i vaig decidir pararme al km 25 en poc més d'1h i 50 minuts. I com que havia quedat que em recollirien al km 30, doncs vaig haver de seguir, aguantantme com vaig poder fins que vaig tenir accés a un WC i, novament van haver-hi focs artificials i una explosión de luz y de color...

A la primera foto no se m'acaba de veure... La segona es al km6, i la tercera al km10.
Algú s'apuntará a la mitja marató de Calella el 15 de març? (es el mateix recorregut de la marató de l'Ironman)

5 comentaris:

Albert ha dit...

Ostrins Mangue! i jo que em pensava a la primera foto que t'havies pintat de negre per córrer més ràpid...

Massu ha dit...

quin fiera... haviat el blog s'haurà de dir bolet run!!!

ricard ha dit...

una mica negre si que anava, pero per majoritariament per dins...

Germà ha dit...

Collons, cordons...com estàs de fort??? Que et sembla la mitja de Valls, 29 de març??? allà decidirè si vinc a Madrid a perdre les cames el 26 d'abril, de moment ja fa un mes que estic corrent en aquesta direcció..tot i que 42 són 42!!!!

ricard ha dit...

Ho havia mirat, pero per aquelles dates em tocarà correr uns 32-34 km i una altra mitja se'm quedarà curteta...