9/2/09

VIII Duatló de L'Ametlla del Vallés

Per fi una dia de sol i bon temps ens acompanya durant tota la duatló.
En un dels millors recorreguts de tot el Circuit Català de Duatlons em vaig sentir de conya. Les sensacions molt bones, sobretot en els trams de còrrer on començo a no abaixar tant el rendiment. Es comença a notar l'increment dels entrenaments, i com no, les sèries.
El tram de BTT és realment espectacular, primer la pujada al monestir que es fa dura i llarga i després una baixada llarguíssima i super ràpida i per corriols fantàstics.
La lluita per entrar en el "top ten" de la general va força bé, ja que vaig aconseguir retallar distàncies amb els que tinc per davant tot i què es poc probable aconseguir avançar alguna posició més.
Ara toca un descans fins al mes de març on hi ha les dues darreres curses de la temporada, Sant Joan de les Abadesses i Vilanova i la Geltrú, on de ben segur s'animara algun BBC més.

Per cert quan estava a punt de creuar la línia de meta vaig tenir la sorpresa de tres BBC que es van arribar a l'Ametllà tot pedalant amb les bici de carretera per veure com patia de valent. La tornada però la vàrem fer tots plegats amb la furgo.


En Marcos entrant a meta.Aquest nano l'haurem de fitxar!!!


Equipazo, equipazo!!!

Amb uns col·legues!!!

Los domingos al sol!!!