11/8/10

TRIATLONS JULIOL 2010

11/07/2010 MIG IRONMAN DE LES ANGLES

L'onze de juliol em planto a Les Angles (territori Volta a la Cerdanya d'aquest any) per fer el mig Ironman d'aquesta temporada.

Es tracta del Festival de triatló de Les Angles, on fan fins a 8 proves en 3 dies, i que inclou el "Altriman", en altres paraules, l'Ironman més animal que conec, amb un tram de bici de 180km i 5200m de desnivell (50% més que la Quebranta!)

EL Mig Ironman té, a priori un recorregut durillo, amb el tram de bici de 90km amb 1800m de desnivell, lo cual en teoria m'ha d'anar bastant bé.

Abans de començar les sensacionis no son massa bones. El dia abans tinc una "descomposició interna" brutal i a més, estic pendent de si la Leonor vol sortir, que segons ens han dit, pot sortir en qualsevol moment, de manera que deixo el mobil a la zona de transició per poder veure si he rebut un missatge i haig de plegar i tornar corrents cap a barcelona!

Els 1900m de natació, al llac de Matamala se'm fan incòmodes, tot i que nedar en un llac sempre es més agradable que fer-ho al mar. Surto de l'aigua i em sorprenc d'haver fet 30minuts03sec. (0 missatges al mòbil), així que agafo la bici i ja d'entrada no em trobo bé. Son dues voltes amb 3 collets a cada volta per carreteretes de muntanya. Quan encara no porto 40km em sento cansat com si portés 150km, les cametes no van. Segueixo i acabo el tram de bici en 3h01min48, que altra vegada em sorprén, donat lo malament que m'he trobat.

Començo a correr (segueixo sense missatges al mòbil) i segueixo sense trobar-me bé. La mitja marató són també dues voltes al llac de Matamala, amb una rampa d'un km i no se quin desnivell però a mi em sembla exagerat. Corrent només perdo 2 posicions, però si que faig un temps discretillo (1h45min29, a 5min el km), lo cual no m'estranya, ja que no puc amb la meva ànima.

Acabo amb un temps de 5 hores 21 minuts 41 segons, en la 22ena posició. Aquest triatló m'ha semblat duríssim, no se si per la cagalera del dia abans, o per l'alçada.



18/07/2010 TRIATLÓ SPRINT DE BARCELONA

Dissabte al matí, ens trobem 2000 triatletos per fer el trialó sprint de Barcelona. Tot i que sortim en grups de 400, la natació em sembla molt desagradable i rebó bastanta llenya i no nedo gens bé. Sobre la bici tot va millor i faig els 20km en 29min29, fent el parcial 21è. I corrent, també quedo prou satisfet dels 5km en 18min45, de manera que acabo amb un temps de 1h06min20, en 68ena posició.

2 comentaris:

Germà ha dit...

Felicitats a tots dos!!!

És molt guapa, com es noten els gens de la mare pq el pare...

Molte felicitats altre cop i a gaudir d'ella.

Fins aviat!!!

Albert ha dit...

Homeeeeee Mangue...al final no ens dius si quan arribes hi ha missatges al mòbil o no!!!! sort que ja conec el desenllaç de la història que si no...