28/1/12

Duatló de Muntanya de Mataró



Primera duatló de l'any. Ens en anem cap a la capital del Maresme en Jofre, Raimon i jo.
Més de 350 corredors i un fred considerable. Després del ritual d'escalfament i de deixar tot el material al box ens trobem tota la gentada a la línia de sortida.
El primer tram corrents dins del circuit de cross, un parell de voltes, el fem a molt bon ritme.
Només començar el tram de BTT comença el degoteig de corredors que van passant, entre ells evidentment en Raimon que amb BTT en fot el pal a cada cursa.
El vaig veient mentres anem pujant quan comencen el corriols es fa un tap davant meu amb un tri que no sap baixar i desapareix de la meva vista en Raimon. Ja no el vec fins l'arribada.
El darrer tram de cursa l'acabo com bonament puc, està clar que encara ens queda molt d'entrenament de BTT si volem escalar posicions a la classificació.
Esperem d'aquí a uns dies fer-ho millor a la duatló de Tavernoles.

A veure qui veu al cap gros???




Boletaire camuflat pel fred.

1 comentari:

Albert ha dit...

Béeeeeeeeeee, m'alegra veure que hi ha una secció boletaire que no defalleix mai!!!!!