10/11/10

VIII Duatló de Muntanya de Vallfogona

En Raimon i jo inagurem la temporada de Duatlons de Muntanya llevant-nos quan encara no ha sortit el sol per anar fins a Vallfogona del Ripollés a cremar les naus en la primera cursa del calendari.
Després del ritual habitual de totes les duatlons i les salutacions als companys de duatlons, no triguem gaire a pujar de pulsacions.
El primer tram de cursa a peu de 6 km es fa intens degut al desnivell, jo entro en la posició 18 amb un temps de 30min 12seg en Raimon ho fa darrera meu a 47 segons.
Després de 3km en bicicleta ja tinc el primer contacte visual amb en Raimon i comença el patiment per intentar que no em passi.
Ens anem veient km rera km, ja que el recorregut en bici és un trencacames de collons, amb fang, aigua, caminates arrossegant la btt durant 1 hora i 45 minuts.
A 4 km de l'arribada i abans d'iniciar la baixada que ens porta a box en Raimon m'atrapa. Comença la baixada i evidentment el perdo de vista, entro a box 1 minut i mig darrera d'ell, quan jo entro ell comença a córrer.
Abans d'arribar al km el trobo a un costat del camí fent estiraments per superar les rampes ens saludem i animem, tot i que no puc evitar de pensar....què cabron!!!!
No puc amb les cames i he d'afluixar el ritme em passen un parell o tres de corredors i en Raimon i jo ens anem veient durant els darrers 3 km.
Finalment arribem en les posicions 28 i 29 amb una diferència de 40 segons.
El campionat de duatlons promet emoció a cada cursa!!!
Esperem però que algun altre boletaire s'animi a participar amb nosaltres en properes curses.
Per fi una cursa sense incidents mecanics!!!!....que duri!!!





1 comentari:

Albert ha dit...

Collons amb l'enano cabrón!!!! i a més s'ha posat aquests mitjons lletjos...bufff quin paligru!!!