27/1/10

Ja la tenim aquí!

Boletaires dels puestos que correu amb alegria damunt tota la tonteria:

Ja ens ha arribat la roba que tan ansiosament estaveu esperant. Maillots, culottes llargs, culottes curts, culottes pirates, tangues de leopardo, windstoppers, en fin pilarin un sinfin de temes per poder sortir ben arrapadets a passejar pels puestos més guapes que unes bailarines!

Com a comentari sobre la roba que ha arribat cal destacar que amb el windstopper s'han colat i ens l'han enviat amb forro per dins lo qual a mi personalment m'ha molat bastant perquè l'altre és més primet que la pell dels ous i aquests dies ho agrairem bastant. A més, la cremallera es d'aquestes termosellades que txanen mogolló!
Els maillots ara són com haurien d'haver estat el primer dia que la van cagar. Són petites i subtils diferències que només els més andromios sabreu apreciar però es que no está hecha la miel pa la boca del cerdo que diuen per les extremadures...

El culotte llarg d'hivern mola bastant i a mi em ve com anillu al dit.

I res més, passeu-ho a buscar quan vulgueu! us rebre amb gresca, xerinola, i si s'escau, una copa de cava canals i nubiola!

No poso fotos perquè és molt tard i fa mandra, i és molt més fàcil escriure xorrades amb aquesta verborrea que em caracteritza.

Apa doncs, a dormir i fins a la propera.

Visca el Bolet bike! Visca!

2 comentaris:

ricard ha dit...

jo m'havia demanat un vinstoppa, oi?

Albert ha dit...

Yes my darling!