4/1/10

Sant Silvestre de Pont de Suert

La tarda de cap d'any vaig enredar a la família per arribar-nos a Pont de Suert, estavem de vacances a Barruera, per participar a la II Sant Silvestre que feien a la població.

Tocava sortir a còrrer i que millor que fer-ho amb companyia.

Tot i la pluja i el fred la familia va estar a la sortida donanat suport al frek del pare.

Eren 5 km amb algunes pujades i baixades i amb pluja. Només començar a còrrer em vaig adonar que podia estar força endavant, desde ben començament em vaig situar entre els 10 primers m'ho vaig pendre com un entrenament de series intentant fer cada km al mateix ritme, per sota dels 4 minuts, cosa que va ser impossible degut al desnivell. L'arribada era amb pujada.

Tot i això 5è de la general i 2n de la categoria no esta mal per acabar l'any.