20/4/09

CROSS CANCARALLEU

Amics, infidel a la bici aquest cap de setmana he rebutjat fer tropocientosmil km de bici de carretera (dels quals espero crònica) per córrer el cross de Cancaralleu. Ha estat un cross de 10,5km bastant dur i tècnic amb uns 1300m de desnivell i força divertit.

A la sortida, com sempre, amb els nervis ja estava a 140ppm, però, també com sempre, m'he despistat xerrant i he sortit a la cua del tot. Pim pam pum spring i a guanyar llocs cagant llets per no trobar-me taps. M'he colocat a davant i no he perdut més llocs que els que m'ha obligat la meva minúscula bufeta (que m'ha fet parar a canviar l'aigua de les olives).
El final ha estat intens amb relleus amb un pro dels ultratrails que ha aconseguit que acabés en 15è lloc amb un temps de 57min i 20seg.

Com a comentari afegiré que el pulsòmetre marcava una mitja de 180ppm i una màxima de 189ppm, ni tansols superades per les obtingudes a la duatló de vilanova.

PD. L'Ester també el va fer acabant en el lloc 202 i pujant al podi en 2n equip de fèmines (ja penjaré fotos quan surtin)

2 comentaris:

Germà ha dit...

Hostia nen no ens vam creuar de miracle, jo vaig estar entrenat de dos quarts de nou a un quart de deu per carretera de les aigües, vaig veure els controls i el recorregut. La propera vegada avisa i et faig pujar una mica més la mitja de pulsacions.
Per sert l'Esther va pujar al podi amb camiseta dels BoletBikers????

Albert ha dit...

Fotossssssssssssssssss